Hospitality voor de receptiemedewerker

18:00 tot 22:00
Paulien Sterenborg
Gratis
15

Hospitality voor de receptiemedewerker

Het spreekt voor zich dat iedereen binnen jouw team clienten en bezoekers vriendelijk ontvangt en te woord staat. Doe je iets extra's waarmee je de verwachting (en daarmee het gevoel) van de client overtreft, dan spreek je van hospitality of gastvrijheid.

Bij hospitality benader je de client vanuit haar of zijn behoefte. Hoe jij en je team het verschil kunnen maken, leer je met de cursus. Daarvoor hoeft het roer niet in een keer om, maar weet je wel welke stappen je kunt nemen om er voor te zorgen dat de client met een tevreden en goed gevoel terug denkt aan zijn of haar laatste bezoek. (En het verder vertelt!)

Resultaten:
• Je kent het belang van gastvrijheid in de tandartspraktijk, zowel voor de patiënt als voor jezelf en de praktijk.
• Je ervaart de impact van communicatie op de beleving van gastvrijheid.
• Je ontdekt de kracht van gastvrije, positieve communicatie.
• Je weet hoe je met jouw gastvrije houding het gedrag van patiënten kunt beïnvloeden.

Data:

Tijd: 18:00 tot 22:00

Spreker(s): Paulien Sterenborg

Prijs: Gratis

Plekken beschikbaar: 15

Schrijf je direct in

Spreker(s)


Paulien Sterenborg

Ruim 30 jaar geleden Pauline Sterenborg, als jonge, net afgestudeerde tandarts haar eigen praktijk; solo, met één assistente. In ruim 28 jaar is de praktijk uitgebouwd naar een groepspraktijk van 18 personen, waaronder 4 tandartsen. De passie voor het vak, de patiënten, de medewerkers en de praktijk is in die jaren evenredig gegroeid.

Vanwege artrose in Paulien haar handen werkt ze sinds 2018 niet meer als tandarts. Dat heeft haar min of meer gedwongen tot een carrièreswitch en uitgedaagd een nieuwe weg in te slaan.  Het gezegde van nieuwe deuren die opengaan als er ergens eentje sluit, is ook voor Paulien helemaal waar; nog datzelfde jaar heeft Paulien PBS Advies opgericht, een bureau dat tandartspraktijken adviseert, coacht en traint.

Personeelsbeleid, omgang met patiënten, management & organisatie, planning, het bouwen van een praktijkpand. Praktijkvoering in de breedste zin van het woord. Met meer aandacht voor kwaliteit dan kwantiteit. Paulien haar ervaring en expertise brengt ze graag over op andere tandartspraktijken. Als coach en trainer richt ze zich op zowel de tandarts als de medewerkers van een tandartspraktijk; op praktijkorganisaties en op teams.

Inschrijven

Voor deze cursus is een login vereist. Als u al een account heeft kunt u direct inloggen. Als u nog geen account heeft kunt u dit aanvragen.

Inloggen